Խիստ, բայց շատ արդյունավետ դիետա

Jan 10, 2016 Comments Off on Խիստ, բայց շատ արդյունավետ դիետա

Կեֆիրի արագ դիետան ամբողջովին համապատասխանում է անվանը` այն հիմնականում բաղկացած է կեֆիրից, այն բավական խիստ է, բայց միեւնույն ժամանակ արդյունավետ: Այդ դիետայի ընթացքում պետք է զերծ մնալ շաքարից, աղից, սուրճից եւ սեւ թեյից: Փոխարենը կարող եք սովորական ջուր խմել` առանց սահմանափակումների:

Օր 1`

Կես լիտր կեֆիր` 1 տոկոսանոց եւ 400 գրամ խաշած կարտոֆիլ` առանց աղի` ողջ օրվա ընթացքում

Օր 2`

Կես լիտր կեֆիր` 1 տոկոսանոց եւ 400 գրամ անյուղ կաթնաշոռ` ողջ օրվա ընթացքում

Օր 3`

Կես լիտր կեֆիր` 1 տոկոսանոց եւ 400 գրամ մրգեր` բացի խաղողից ու բանանից` ողջ օրվա ընթացքում

Օր 4`

Կես լիտր կեֆիր` 1 տոկոսանոց եւ 400 գրամ խաշած կրծքամիս` ողջ օրվա ընթացքում

Օր 5`

Կես լիտր կեֆիր` 1 տոկոսանոց եւ 400 գրամ մրգեր` բացի խաղողից ու բանանից` ողջ օրվա ընթացքում

Օր 6`

Բեռնաթափման օր, միայն 1.5 լիտր սովորական ջուր` ողջ օրվա ընթացքում

Օր 7`

Կես լիտր կեֆիր` 1 տոկոսանոց եւ 400 գրամ մրգեր` բացի խաղողից ու բանանից` ողջ օրվա ընթացքում:

Պատրաստեց` Աստղիկ Ավագյանը:

Գլխավոր Թողարկում, Դեպքեր և իրադարձություններ
Մեկնաբանությունները փակ են: