Նոր ավտոբուսների ձեռքբերման ծախսով, վարորդների աշխատավարձով ու դիզվառելիքով հանդերձ, Երևանում 1 ուղևորի փոխադրման համար ինքնարժեքը չի գերազանցում 65 դրամը։ Այսինքն 100 դրամի պարագայում ևս 35 դրամ շահույթ է ստանում քաղաքապետարանը։
Երևան քաղաքում օրական երթևեկում է 500.000 մարդ։ Դա պաշտոնական թիվ է։
Եթե 100 դրամի պարագայում հանենք նշված 65 դրամ ծախսը, ապա 35 դրամը պետությանը բերում է միջինը 17 մլն դրամ (մոտ 43.000 դոլար) օրական շահույթ։ Ամսվա դեպքում դառնում է առնվազն 542 մլն դրամ (մոտ 1.3 մլն դոլար) շահույթ։ Տարեկան' 6.3 մլրդ դրամ (15 մլն դոլար) զուտ շահույթ։
Էլ ի՞նչ են ուզում։ Չե՞ն կշտանում։ Ավելի շա՞տ են ուզում լափել։
Պարզապես Երեւանի քաղաքապետարանը ուզում է գերշահույթ ստանալ։
Փետրվարի 18-ին, ժամը 12:00-ին Հայելի ակումբի հյուրն է Արմինե Ադիբեկյանը
Փետրվարի 18-ին, ժամը 13:00-ին Հայելի ակումբի հյուրն է Ձյունիկ Աղաջանյանը
Փետրվարի 18-ին, ժամը 13:00-ին Հայելի ակումբի հյուրն է Վոլոդյա Հովհաննիսյանը
Փետրվարի 17-ին, ժամը 14:00-ին Հայելի ակումբի հյուրն է Հրանտ Բագրատյանը
Փետրվարի 17-ին, ժամը 10:00-ին Հայելի ակումբի հյուրն է Էդգար Ղազարյանը
Փետրվարի 14-ին, ժամը 16:00-ին Հայելի ակումբի հյուրն է ՀՀԿ ԵԿ ղեկավար Հենրիխ Դանիելյանը
Փետրվարի 14-ին, ժամը 15:00-ին Հայելի ակումբի հյուրն է Սարգիս Ավետիսյանը
Փետրվարի 14-ին, ժամը 14:00-ին Հայելի ակումբի հյուրն է Հայկ Այվազյանը
Փետրվարի 14-ին, ժամը 12:00-ին Հայելի ակումբի հյուրն է Դավիթ Սահակյանցը
Փետրվարի 14-ին, ժամը 11:00-ին Հայելի ակումբի հյուրն է Վոլոդյա Հովհաննիսյանը