«Վերջին 3 օրվա ընթացքում շատ-շատերը իմացան, որ «Բիոկաթը» սառը սուրճ արտադրանք ունի: Կարելի է ասել՝ Հանրապետության հրապարակում կարմիր ներքնազգեստով ոտաբոբիկ աղջիկը կատարեց իր առջեւ դրված առաջադրանքը: Հաշված ժամերի ընթացքում հազարավոր մարդիկ Ֆեյսբուքում, Տիկ Տոկում, Ինստագրամում տարածում էին, թե ինչպես է աղջիկը սուրճ խմում: Սա մարքեթինգի, գովազդի թիվ մեկ խնդիրն է, որ մարդիկ տեղեկանան արտադրանքի մասին:
Ես գովազդը չեմ հավանել, բայց․․․
Արդյո՞ք գովազդը հիշվող է, այո, բայց կարճաժամկետ կտրվածքով: Որոշ ժամանակ անց ավելի շատ կհիշվի կարմիր ներքնազգեստով աղջիկը, քան գովազդվող արտադրանքը: Գովազդը ուժեղ զգացմունքներ առաջացնում է՝ այո:
Գովազդը էսթետի՞կ է (ինձ համար միշտ շատ կարեւոր է, որ կադրը լինի էսթետիկ, խոսքը՝ գեղեցիկ)՝ ոչ: Գովազդը թիրախավորվա՞ծ է՝ այո: Առհասարակ հայկական գովազդներում կինը շատ հաճախ է թիրախավորվում բացասական երանգով: Օրինակները՝ շատ-շատ են: Մի օր ժամանակ գտնեմ էտ մասին կգրեմ: Մարքեթինգում ասում են sex sells: Տվյալ գովազդում sex sells-ը ներկայացված է չափից դուրս ցածրակարգ ու տհաճ զգացողություններ առաջացնող ու դժվար թե վաճառի:
Արդյո՞ք գովազդը կնպաստի արտադրանքի վաճառքին՝ դժվար, որովհետեւ կարճ հոլովակում ոչինչ չի ասվում սուրճի մասին»:
Մայիսի 19-ին` ժամը 11։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Միհրան Մախսուդյանը
Մայիսի 19-ին` ժամը 16։30-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Զարուհի Փոստանջյանը
Մայիսի 19-ին` ժամը 16։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Լարիսա Ալավերդյանը
Մայիսի 19-ին` ժամը 13։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Երվանդ Բոզոյանը
Մայիսի 19-ին` ժամը 12։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Նաիրա Զոհրաբյանը
Մայիսի 16-ին` ժամը 15։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է ավագանու անդամ Սամվել Հակոբյանը
Մայիսի 16-ին` ժամը 16։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Գյուլնարա Ալեքսանյանը
Մայիսի 16-ին` ժամը 14։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Սերգել Շաքարյանցը
Մայիսի 16-ին` ժամը 11։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Լարիսա Ալավերդյանը
Մայիսի 15-ին` ժամը 15։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Թաթուլ Պետրոսյանը