Մետրոն գրվեց սառույցին, հերթը կորեական ավտոբուսներինն է. Կառավարությունը անհույս ծրագրերի սիրահար է

 

Կառավարությունը մտադիր է Հայաստանում կորեական ավտոբուսների արտադրություն է հիմնվել՝ Եվրասիական տնտեսական միության շուկայի սպառման համար :
Ընդհանուր ներդրման ծավալը 4.4 մլն դոլար է, որից մոտ 1 մլնը կֆինանսավորի Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդը, 1-ից մի քիչ ավելին՝ արտերկրի ներդրողը, մնացած մոտ 2.3 միլիոնը վարկային ներդրում է լինելու հայկական առևտրային բանկից:
Ավոտոբուսների հավաքման համար հումքը սկզբնական շրջանում բերվելու է արտերկրից: Ձեռնարկությունը նախատեսվում է գործարկել այս տարի: Գործարանի հստակ վայրը դեռ որոշված չէ
«Հիմնվելու է ավտոբուսների հավաքման կենտրոն: Ավտոբուսները նախատեսված են լինելու Եվրասիական տնտեսական միության շուկայի համար: Շատ կոնկրետ թիրախավորում կա: Հայաստանը դառնում է հարմարավետ երկիր միջազգային ձեռնարկությունների համար: Նրանք միակը չեն, ում հետ քննարկումներ են ծավալվում՝ նպատակ ունենալով Հայաստանը օգտագործել որպես արտադրական հաբ՝ ԵԱՏՄ երկրներ արտադրանք վաճառելու համար»,- «Արմենպրես»-ի հետ զրույցում ասել է Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդի գլխավոր տնօրեն Դավիթ Փափազյանը:
Հայաստանում մեքենաշինության ոլորտի ընկերություն հիմնումը՝ արտերկրից ներմուծված հումքով, այն էլ ԵԱՏՄ շուկայի համար, չափազանց ռիսկային և հավատ չներշնչող նախագիծ է: Նախ ԵԱՏՄ շուկայում կան մեքենաշինության, այդ թվում նաև ավտոբուսի արտադրության ավանդույթներ: Դեռևս խորհրդային տարիներից ինչպես Բելառուսում, այնպես էլ Ռուսասատանում եղել է մեքենաների կայուն արտադրություն, որը շարունակվում է մինչ օրս:
Այսինքն՝ ԵԱՏՄ շուկա մուտք գործելու համար մենք առնվազն մեկնարկային շատ վատ պայմաններում ենք գտնվում, իսկ ԵԱՏՄ շուկայից դուրս էլ բարձր մաքսային վճարների պատճառով, մրցակցությանը չենք դիմանա:
Նման նախագծի գործարկումը և այդ նպատակին շուրջ 1 մլն դոլարի հատկացումը մասնագիտական շատ լուրջ հաշվարկ է պահանջում, որը դեռևս չկա:
Կորեական ավտոբուսների արտադրությունից տարիներ առաջ, 2013 թվականին, երբ դեռ Հայաստանի վարչապետը Տիգրան Սարգսյանն էր, Հայաստանում հնդկական ավտոբուսներ արտադրելու ծրագիր կար, որը տապալվեց՝ առանց սկսվելու: Կառավարությունն անգամ տեղ էր հատկացրել՝ Երևանի Նոր Նորքի 5-րդ զանգվածում 2,9 հա տարածքը 35 տարի ժամկետով հանձնվել էր գերմանական MED. A. K GmbH ընկերությանը։ Վերջինս այդ տարածքում պետք է կազմակերպեր հնդկական Ashok Leyland միջին և մեծ տեղատարողությամբ ավտոբուսների արտադրություն։ Նախատեսվում էր, որ 7 տարվա ընթացքում ներդրվելու է 7 մլն դոլար գումար։ Գործարանի շինարարությունը պետք է մեկնարկեր 2013թ. առաջին եռամսյակում։ Գործարանի գործարկման առաջին տարում պետք է արտադրվեր մինչև 200 ժամանակակից, բարձրակարգ ավտոբուս:
Հնդկական ավտոբուսներն այդպես էլ չարտադրվեցին, խոստացված ներդրումներն էլ գրվեցին սառույցին: Հերթն այժմ կորեկան ավտոբուսներինն է: Նկատենք սակայն, որ ի տարբերություն 2013 թվականի այժմ ամբողջ աշխարհում, իսկ Հայաստանում առավել ևս, օտարերկրյա ներդրումների համար պայմանները առավել քան ոչ բարենպաստ են: Համավարակով պայմանավորված նույնիսկ մեկնարկած ներդրումային ծրագրերն այժմ սառեցվում են, էլ ուր մնաց, նորերը սկսվեն:
Կորեկան ավտոբուսների արտադրության ծրագրին 1 մլն դոլար ֆինանսավորում հատկացնելու Կառավարության մտադրությունը որևէ կերպ ողջունել չի կարելի, որովհետև Հայաստանը ավտոբուսներ ԵԱՏՄ շուկա արտահանելու շանսեր իրականում չունի:
Փոխարենը Հայաստանի մայրաքաղաք Երևանը շատ հստակ պահանջարկ ունի ընդլայնելու մետրոյի կայարանների ցանցը, որը Երևանի քաղաքապետ Հայկ Մարությանի նախընտրական խոստումներից է: Ընտրություններից հետո քաղաքապետ Հայկ Մարությանն ու Երևանի գլխավոր ճարտարապետ Արթուր Մեսչյանը հրապարակեցին Երևանի մետրոպոլիտենի Աջափնյակ կայարանի չափազանց գայթակղիչ էսքիզը, որի իրագործման ուղղությամբ որևէ քայլ դեռևս արված չէ: Աջափնյակի կայարանի նախագիծը կար շատ վաղուց՝ դեռևս խորհրդային ժամանակներից: Ի դեպ, մետրոյի թունելը ժամանակին մասամբ կառուցվել է և այժմ կոնսերվացված է: Ֆինանսական միջոցների առկայության դեպքում այն կբացվի և շինարարությունը ավարտին կհասցվի: Քաղաքապետարանում արված տարբեր հաշվարկներով նոր կայարանի շինարարորթյունն ավարտին հասցնելու համար 70-150 միլիոն դոլար կպահանջվի: Նախատեսվում էր, որ ներդրումը պետք է մասնավոր ընկերությունները կատարեն՝ դրա դիմաց ստանալով նորակառույց կայարանի հարակից տարածքներում առևտրի ու ժամանցի կենտրոններ կառուցելու իրավունք:
Արդեն մեկ տարի է անցել, մետրոյի շինարարությունն այդպես էլ չի սկսվել, ինչը նշանակումէ , որ ներդրումներ չկան: Մետրոն, փաստորեն, գրվել է սառույցին, հիմա կորեական ավտոբուսներով են մխիթարվում: Միանգամից ասենք, որ անհույս գործ է:


Հայկ Դավթյան

դիտվել է 6501 անգամ
Լրահոս
ԿԽՄԿ–ն մեկնաբանել է Ռուբեն Վարդանյանի հացադուլի հետ կապված իրավիճակը Որ թվականի քարտեզների հիման վրա է իրականացվում սահմանազատման գործընթացը. մանրամասներ Հորդորում ենք Արցախից ՌԴ խաղաղապահների դուրսբերման իրական պատճառների վերաբերյալ քննարկում սկսել Մինչև մայիսի 15-ը Ադրբեջանը և Թուրքիան կստանան նվեր Տավուշի ամենակարևոր 4 կետերը. Գեղամյան Պուտինն ու Ալիևը Մոսկվայում բանակցություններ կանցկացնեն Հնդիկ ուսանողները ահազանգում են՝ «Հայբուսակը» չի թողնում մասնակցել պետական ավարտական քննություններին. Hetq.am Կայացել է Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև սահմանազատման` հանձնաժողովների 8-րդ նիստը Գաղտնի գործում են քրեականները․ Պարույր Հայրիկյան (video) Թուրքիայի արևմուտքը՝ երկրաշարժի էպիկենտրոն Էդ երեխան ոչ կարողանում էր ռույլը շարժել, ոչ մի բանը չէր աշխատում. Նոր մանրամասներ ՊՆ ուրալի վթարից Սա չի կարող անհետևանք մնալ․ Լևոն Քոչարյան (video) Թռիչքների հետաձգում՝ տարածաշրջանում լարված իրավիճակի ֆոնին ԱՄՆ Կոնգրեսում ամերիկյան իշխանություններից պահանջվել է հայության ապահով վերադարձ Արցախ Երևանը փորձում է տեղավորվել հակաիրանական պատժամիջոցների դաշտում՝ ցույց տալով անգլոսաքսոնական շեֆերին Իրանի հետ տնտեսական համագործակցությունը էապես կրճատելու պատրաստակամությունը. Վահե Դավթյան Ադրբեջանը խեղաթյուրում է Հայաստանի ներկայացրած փաստական ապացույցները․ Եղիշե Կիրակոսյանի ելույթը ՄԱԿ-ի դատարանում Հայաստանն ինքը չի կողմնորոշվում ՀԱՊԿ պատասխանատվության գոտին իր տարածքում. Լավրով (video) Նախ հայերի, այնուհետև ռուսների հեռանալը Ղարաբաղից, այն ամենից հետո, ինչ տեղի ունեցավ 2020 թ.-ից և հատկապես 2022-2023 թ.թ.-ին, կանխորոշված էր. Զատուլինը պատասխանել է Վազգեն Մանուկյանին Իրանը օդերով է հանելու իսրայելական այդ օբյեկտը․ Սերգեյ Շաքարյանց (video) Այս փաստաթուղթը զուտ ապատեղեկատվություն է. ԱՄՆ պետդեպ Նրանց, ովքեր ցանկանում են Հայաստանը տանել ինչ-որ տեղ, պետք է հիշեցնել Բորելի վերջին հայտարարությունները... Լավրով Նույն «ֆազի» տակ Նիկոլն ասել է՝ գնացեք, ստորացրեք․․․ (video) Ինչ են ուզում անել Վրաստանի հետ Արցախցիների շուրջ 65%-ը հայտարարել է, որ ցանկություն չունի արտագաղթելու ՀՀ-ից Ղեկավարը հող սիրող պիտի լինի, սա իրանց հոր տունը չի․ առևտրական (video) Լավրովը «լկտի» և «անամոթ» է որակել Վաշինգտոնի և Բրյուսելի գործողությունները
Ամենաընթերցվածները
Շուտով
Ապրիլի 19-ին՝ ժամը 13։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Հովհաննես Իշխանյանը Ապրիլի 19-ին՝ ժամը 16։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Պարույր Հայրիկյանը Ապրիլի 19-ին՝ ժամը 11։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Տիգրան Չոբանյանը Ապրիլի 19-ին՝ ժամը 12։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Վոլոդյա Հովհաննիսյանը Ապրիլի 18-ին՝ ժամը 15։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Թաթուլ Պետրոսյանը Ապրիլի 18-ին՝ ժամը 12։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Հովհաննես Շահինյանը Ապրիլի 18-ին՝ ժամը 14։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Ռուբեն Հակոբյանը Ապրիլի 18-ին՝ ժամը 13։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Նաիրա Զոհրաբյանը Ապրիլի 17-ին՝ ժամը 14։30-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Տաթև Արցախցին Ապրիլի 17-ին՝ ժամը 12։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Հովհաննես Գալստյանը
Հետևեք մեզ Viber-ում https://cutt.ly/5wn8sJBS
Hayeli.am