Ժողովուրդը երբեք չի ընտրում իշխանություն

Ժողովուրդը երբեք չի ընտրում իշխանություն: Դա տեխնիկապես անհնար է: Նույնիսկ ժողովրդի մեծամասնությունը չի ընտրում: Բուն ընտրություն կոչեցյալը միշտ սահմանափակ և կանխորոշված է այն տեղեկատվական հոսքով, որը գերիշխում է տվյալ պահին: Մարդիկ իրենց ողջ կյանքի ընթացքում կայացնում են որոշումներ, որոնք հիմնականում պայմանավորված են քարոզով կամ գովազդով: Մարդուն թվում է, որ նա ընտրում է Կոլայի ու Պեպսիի միջև, իրականում իր ընտրությունը կանխորոշված է Կոլայի ու Պեպսիի մարքեթինգային քաղաքականությամբ, իսկ Կոլայից ու Պեպսիից բացի ընտրություն մեծ առումով չկա էլ:

Քարոզն ու գովազդը հասցնող տեղեկատվական տեխնոլոգիաները միշտ կային: Հիմա դա համացանցն է, առաջ դա հեռուստացույցն էր, դրանից առաջ` տպագիր մամուլն ու գրքերը, իսկ գրքերից առաջ` հոգևորակններն ու քրմերը: Համարվում է, որ Քրիստոսին խաչել են` մարդասպան Բարաբային նախընտրած ժողովրդի որոշմամբ, իրականում Քրիստոսին զրպարտել ու մատնել էին Սողոմոնի տաճարի քրմերը, որոնք, շատ հմտորեն կիրառելով տեղեկատվական տեխնոլոգիաները, համապատասխան ընկալումը ստեղծեցին մարդկանց մեջ: Սողոմոնի տաճարի առևտրից սնվող քրմերը մարդկանց համոզեցին, որ Հիսուսը կեղծ մեսիա է, հանցագործ ու վատ մարդ: Քրմերը Հիսուսին չներեցին իրենց կապիտալին սպառնալը:

Այսինքն, մարդը երբեք չի կարող ընտրել, իրական ընտրությունը միշտ կատարելու է նա, ով կարող է ազդել մարդկանց ընկալման վրա: Ընդ որում, որքան շատ է իբր թե ընտրող մարդկանց քանակը, այդքան հեշտ է ազդել նրենց ընկալման վրա և ստանալ ցանկալի «ընտրությունը»: Սա հոգեբանական փաստ է, մարդիկ հակված են շարժվել հոտի տրամաբանությամբ: Զուր չէ, որ մարդուն աստծո գառ են ասում, ոչ թե, ասենք, աստծո գայլ կամ առյուծ:

Տեխնիկապես ընտրություն կատարել չկարողանալն այնուամենայնիվ չի զրկում պատասխանատվությունից: Ավելին, «ընտրությունների» արդյունքում տեղի ունեցող զարգացումների ողջ պատասխանատվությունը միշտ ու լիովին ստանձնում է «ընտրություններում» փաստացի դիտորդի դեր ունեցող բնակչությունը: Արևմտյան ժողովրդավարություններին ընդօրինակող երկրներում քաղաքական գործիչները սահմանադրորեն ազատված են իրենց քաղաքական որոշումներից բխող հետևանքների պատասխանատվությունից: Այսինքն, բնակչությունը երբեք չի կատարում ընտրություն, բայց միշտ կրում հետևանքների ողջ պատասխանատվությունը:

Կապ չունի` ինչն է ընտրության առարկան` Կոլան, թե նախագահի թեկնածուն, իրական ընտրողը միշտ նա է, ով մշակում է ընտրության առարկայի մարքեթինգային քաղաքականությունը՝ հեռուստաալիքի տերը, պրոդյուսերը, սցենարիստը, ռեժիսյորը, բայց ոչ երբեք գովազդի դիտողը: Մինչդեռ «ընտրության» պատասխանատվությունը միշտ ընկնում է հենց դիտողի վրա: Սա է դեմոկրատիա կոչեցյալի հանճարեղ կառուցվածքը: Այն ստեղծվել է կապիտալը պահպանելու համար ու, ըստ էության, կապիտալ ունեցողը միշտ կայացնում է որոշումներ, որոնք զմրսվում են ընտրություններով, բայց որոշումների համար միշտ պատասխանատու է շարքային մահկանացուն:

Դեմոկրատիայում ժողովուրդը երբեք չի ընտրում, բայց, մասնակցելով «ընտրություններին», ստանձնում է պատասխանատվություն «ընտրությունների» արդյունքների համար:

Այնինչ միապետություններում իրավիճակն այլ է: Միապետությունը չունի ընտրություն, հետևաբար չունի մեխանիզմ, որով պատասխանատվությունը միապետից կգցեր ժողովրդի վրա: Այսինքն, միապետությունում պատասխանատուն միշտ միապետն է, մեկ անձը, ինչը անշուշտ հղի է անկայունությամբ: Միապետից դժգոհ ժողովուրդը ապստամբում է ու ձեռի հետ կապիտալի վերաբաշխում անում: Դեմոկրատիայում կապիտալին ուղղված վտանգները անհամեմատ ավելի քիչ են, քանի որ մարդկանց թվում է, որ հենց իրենք են այդ համակարգը ընտրել, համակարգին էլ մնում է ընդամենը ստեղծել պատրանք, որ ցանկացած մարդ կարող է դառնալ կապիտալիստ, եթե լինի աշխատասեր, օրինապաշտ ու խոնարհ: Դեմոկրատիայի բանալին կուտ տալու արվեստի մեջ է:

Հայ ժողովուրդը 30 տարի է ինչ փորձում է միապետ կարգել, մինչդեռ մեզ ստիպում են դեմոկրատիա կոչեցյալը որդեգրել, հակառակ դեպքում` սպառնալով պատերազմով ու սովով: Մենք այնուամենայնիվ չենք հանձնվում, համառում ենք և պահանջում ենք մեր միապետին: Նրան, ով մեր վրա պատասխանատվություն չի գցի, ստիպելով ընտրությունների գնալ, նրան ով սեփական կյանքի գնով կստանձնի ղեկն ու կամ կկործանվի կամ կփառաբանվի հավերժ: Հայ ժողովուրդը ընտրյալ չի ուզում, օծյալ է ուզում: Ոչ թե վարչապետ, կամ նախագահ, այլ ՄԱՀԱՊԱՐՏ! Ու քանի դեռ մենք մեր ուզածը չենք ստացել, սաբոտաժի ենք ենթարկելու բոլոր ներդրվող ինստիտուտները, ընտրություններին չենք գնալու, գնալուց փող ենք վերցնելու, հետո ասելու ենք, որ կեղծվել են, գողանալու ենք ու թալանելու ենք, պահանջելու ենք հեռացնել կապիտալիստներին, պահանջելու ենք քանդել բանկերը, կապիտալը բաժանել աղքատներին:

Հատուկ մեր համար աշխարհի հզորները ահռելի ռեսուրս ծախսեցին, գործողություն իրականացրեցին, պուպուշ վարչապետ բերեցին, բոլոր հնարավոր ձևերով գովազդեցին, «ընտրություն» անցկացրեցին, որի լեգիտիմությունը հնարավոր չէր հարցի տակ դնել, կապիտալիստներին լեգիտիմացրեցին, օլիգարխներից խոշոր սեփականատեր սարքեցին, հոգևորականներին ճնշեցին, համոզեցին, որ ժողովուրդն է դա ընտրել և, որ ժողովուրդը երբեք չի սխալվում:

Մենք էլ աներեսաբար բռնեցինք, ընտրյալ վարչապետից սարքեցինք օծյալ փրկիչ: Ըստ էության հայ ժողովուրդը հերթական անգամ հրաժարվեց իր վզին զոռով փաթաթվող պատասխանատվությունից: Ժողովուրդն ասաց՝ «Նիկո´լ, դու ես մեր միապետը, դե հիմա սաղ պիտի դզես, ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ քո վրա է»: Նիկոլն էլ չֆայմեց, թե ինչ ծուղակի մեջ է իրեն գցում հայ ժողովուրդը ու թույլ տվեց, որ իրեն օծեն: Օծվեց ու տեղում տապալվեց, քանի որ նա կեղծ մեսիա էր, քանի որ առանց քրմերի գովազդի նա ոչ մի բան է: Չի կարող նա «ջուրը» «գինի» սարքել: Չի կարող, կապիտալի վրա եկածը, պայքարի կապիտալի դեմ: Չի կարող թալանչիների կադրը պայքարել թալանի դեմ: Ինչ կտեր էլ տան, ժողովուրդը չի ուտելու... Ժողովուրդը մահապարտ միապետ է ուզում, իսկ Նիկոլը չի ուզում, նա փորքիկ լիրիկ է, նա ուզում է հոդվածներ ու ոտանավորներ գրել:

Ողջ աշխարհում աշխատած սցենարը մեզ մոտ չաշխատեց: Մենք քանդեցինք համակարգը, խախտեցինք սցենարն ու դա արեցինք միանշանակ անգիտակցաբար, ինչոր անհասկանալի ներքին ուժի շնորհիվ: Մեզ այսօր փրկում է այն կռապաշտությունը, որը ես այդքան անիծել եմ: Մինչդեռ սա հզորագույն ներուժ է, քանի դեռ այն կա, մեզ չեն կարող ստիպել դառնալ կապիտալի ստրուկ, ու գնալով «ընտրությունների», հնազանդորեն ստանձնել կապիտալիստների ընդունած որոշումների պատասխանատվությունը: Քանի դեռ այս ուժը կա, մենք պիտի մերժենք բոլոր վարչապետացուներին, ովքեր չեն ուզենա մահապարտ միապետ լինել: Պիտի մերժենք, մինչև մի օր կգա իրականը ու կստանձնի միանձնյա պատասխանատվությունը:

Այն, ինչ աշխատել է ողջ աշխարհում, մեզ մոտ չի աշխատել: Հիմա ասեք ինձ խնդրեմ, ո՞րն ա աստծո ընտրյալ ազգը:

Արթուր Դանիելյանի ֆեյսբուքյան էջից

դիտվել է 444 անգամ
Լրահոս
Բատկան գիտի, թե կորոնավիրուսից ով ինչ է կորցնելու Ամոթալի վիճակ. Նիկոլ Փաշինյանը որոշել է արտահանձնել ադրբեջանցու սպանության մեջ կասկածվող ջավախքցի երիտասարդին Թավշյա հեղափոխության և Հայաստանի ավիացիայի միջազգային սկանդալի կապը. Տաթևիկը ժպտում է, իսկ ավիացիան խայտառակվում Իսկ նախարարին «փոխարինիչ» չկա՞ Տղամարդը 5 մարդ է սպանել Ռյազանում. տեսանյութ «Կորոնավիրուսային հիվանդության կասկածով կամ հաստատված անձանց խնամքը տնային պայմաններում». ուղեցույց Արցախում ժամկետային զինծառայողի սպանությունը բացահայտվել է Երազի իմ երկիր հայրենի. ՄԱՍ 1. Ռուբեն Մխիթարյանի հերթական հումորային տեսանյութը իշխանության մասին Բարեբախտաբար, Հայաստանում գրեթե ոչ ոք գրիպի դեմ պատվաստված չէ Եվգենի Կոմարովսկին կորոնավիրուսի ախտանշանների դեպքում իր գործողությունների մասին. տեսանյութ Տանը մնա և վայելիր աշխարհահռչակ ջազ դաշնակահար Տիգրան Համասյանի կատարումները Խնդրում եմ սահմանափակել զբոսանքներն ու երեխաների բակային խաղերը․ Արտավազդ Սահակյան Ադրբեջանի հատուկ ծառայությունների տակ աշխատող էջում հայերեն իմացող կամավորներ են փնտրել Շատ բարդ գործընթաց է. Արսեն Թորոսյան Էլեկտրահարություն Գյումրիում․ տուժողներից մեկը գտնվել է կլինիկական մահ է տարել Ինչպես հաղթահարել կորոնավիրուսը. բացառիկ տեսանյութ «Դա ես չէի… ես ռայոն էի գնացել, իսկ հեռախոսս թողել էի օգնականիս՝ Արմանի մոտ» Լուկաշենկոն կորոնավիրուսի մասին. որտեղ կլինի Բելառուսը վիրուսից հետո. տեսանյութ Մասիս Մայիլյանը կարևոր հայտարարությամբ է հանդես եկել «Քանի որ Տաթևիկը հրաժարվել է «իր թքածը լիզել», ունենք այն, ինչ ունենք». Արմեն Մինասյան Արտակարգ դեպք՝ Երևանում. «Ալկոգել» արտադրամասի մոտ վիճաբանությունն ավարտվել է դանակահարությամբ. կա վիրավոր Ջոնին միանգամից մի քանի հարց է լուծում Հետևողական եմ լինելու, որ մի քանի հոգի ջուրը չգցեն մյուս ուսուցիչների հսկայական ջանքերը․ նախարար Թոքերի արհեստական օդափոխման ևս 7 համակարգեր պատրաստ են շահագործման «Կտո էտոտ պոտերպեվշիյ, ատկուդը պրիշոլ...Ի կուդա ուշոլ...»
Ամենաընթերցվածները
Շուտով
Ապրիլի 3-ին` ժամը 11:00-ին, Պոստ Սկրիպտում մամուլի ակումբում ռազմական փորձագետ Վան Համբարձումյանը կխոսի ադրբեջանական զինված ուժերի կողմից իրականացրած դիվերսիրոն ներթափանցման փորձի, դրա հետեւանքնով հայկական կողմի վիրավորում ստացած զինծառայողների, Բաղանիս և Ոսկևան գյուղերի ուղղությամբ գնդակոծության մասին, ինչի հետևանքով վիրավորում էր ստացել Ոսկեվան համայնքից մեկ երեխա: Բանախոսը կանդրադառնա նաեւ ՀԱՊԿ գլխավոր քարտուղարի ոչ համարժեք արձագանքին եւ պրոադրբեջանական դիրքորոշմանը: Ապրիլի 3-ին՝ ժամը 13:00-ին, Հայելի ակումբի հյուրերն են Արաբկիր համայնքի նախկին թաղապետ Հովհաննես Շահինյանը և «Այլընտրանք» ՀԿ համանախագահ Նարեկ Մանթաշյանը: Թեմա՝ Կորոնավիրուս, ստեղծված իրավիճակը, կառավարության կողմից կորոնավիրուսի հետևանքների չեզոքացման փաթեթների ներկայացում, ում են ուղղված դրանք: Ապրիլի 3-ին՝ ժամը 12:00-ին, Հայելի ակումբի հյուրերն են «Հանրային վերահսկողության կենտրոն» ՀԿ նախագահ Բաբկեն Հարությունյանը և «Առողջ հանրություն» ՀԿ նախագահ Մարինա Խաչատրյանը: Ինչ առաջարկներ ունեն բանախոսները` կապված երկրում հաստատված արտակարգ դրության հետ, ինչպես լուծել սոցիալապես անապահով ընտանիքների հարցը: Ապրիլի 3-ին՝ ժամը 11:00-ին, Հայելի ակումբի հյուրերն են «Այլընտրանքային քաղաքապետարան» նախաձեռնության անդամ Սոնա Աղեկյանը և «Իրավունքի և արժեքների գերակայություն» իրավապաշտպան կազմակերպության նախագահ Սարգիս Տեր-Եսայանը: Թեմա` Արցախում տեղի ունեցած ընտրություններ. Դիտորդների նկատած խախտումները, ստացած տպավորությունները. Ինչ առաջարկներ ունեն բանախոսները` կապված երկրում հաստատված արտակարգ դրության հետ, ինչպես լուծել սոցիալապես անապահով ընտանիքների հարցը: Ապրիլի 1-ին՝ ժամը 13:00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է ԱԻՄ նախագահ Պարույր Հայրիկյանը: Թեմա` Կորոնավիրուս, վիրուսը ԱՄՆ-ում. ականատեսի աչքերով, ինչ է առաջարկում Պ. Հայրիկյանը արտակարգ իրավիճակի և ՍԴ փոփոխությունների վերաբերյալ, «Արտակարգ դրության իրավական ռեժիմի մասին» օրենքում լրացումներ կատարելու մասին և «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» օրենքում լրացում կատարելու մասին օրենքի նախագծերի փաթեթի ընդունում: Ապրիլի 1-ին՝ ժամը 12:00-ին, Հայելի ակումբի հյուրերն են սոցիոլոգ ահարոն Ադիբեկյանը և հոգեբան Իրինա Ծատուրյանը: Թեմա` Արտակարգ դրություն երկրում (հոգեբանական կողմերը), դրական և բացասական կողմերը, ինչ խորհուրդներ են տալիս հոգեբանն ու սոցիոլոգը: «Արտակարգ դրության իրավական ռեժիմի մասին» օրենքում լրացումներ կատարելու մասին և «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» օրենքում լրացում կատարելու մասին օրենքի նախագծերի փաթեթի ընդունում: Ապրիլի 1-ին՝ ժամը 11:30-ին, Հայելի ակումբի հյուրերն են փաստաբան Ալեքսանդր Կոչուբաևը և ռազմագետ Գևորգ Գևորգյանը: Թեմա` արտակարգ ռեժիմի երկարաձգում, ինչ առաջարկներ կներկայացնեն, արտակարգ իրավիճակի ժամանակ ձեռնարկված քայլերը և ընդունված որոշումները, Արցախի ընտրություններ, «Արտակարգ դրության իրավական ռեժիմի մասին» օրենքում լրացումներ կատարելու մասին և «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» օրենքում լրացում կատարելու մասին օրենքի նախագծերի փաթեթի ընդունում: Ապրիլի 1-ին՝ ժամը 11:00-ին, Հայելի ակումբի հյուրերն են Պարացելսուս ՀԿ-ի հիմնադիր- նախագահ Նունե Ներսիսյանը, ուրոլոգ Գևորգ Գրիգորյանը և համաճարակաբան Արշակ Պապոյանը: Թեմա` Ինքնամեկուսացում, կանխարգելիչ միջոցներ, վիճակագրություն, քայլերի հաջորդականություն: Մարտի 27-ին՝ ժամը 11:30-ին, Հայելի ակումբի հյուրերն են «Ադեկվադ» կուսակցության վարչության անդամ Կոնստանտին Տեր-Նակալյանը և Միհրդատ Մադաթյանը: Թեմա` Արտակարգ իրավիճակում կառավարության քայլերը Մարտի 27-ին՝ ժամը 11:00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է «Ագրարագյուղացիական միավորում» հ/կ ղեկավար Հրաչ Բերբերյանը: Թեմա` «Ագրարագյուղացիական միավորում» հ/կ-ն դատի է տալիս կառավարությանը` արտակարգ իրավիճակում ընդունած որոշումների համար. Արդյոք երկիրը հնարավորություն կունենա սերմացուներ ձեռք բերել