Մետրոն գրվեց սառույցին, հերթը կորեական ավտոբուսներինն է. Կառավարությունը անհույս ծրագրերի սիրահար է

 

Կառավարությունը մտադիր է Հայաստանում կորեական ավտոբուսների արտադրություն է հիմնվել՝ Եվրասիական տնտեսական միության շուկայի սպառման համար :
Ընդհանուր ներդրման ծավալը 4.4 մլն դոլար է, որից մոտ 1 մլնը կֆինանսավորի Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդը, 1-ից մի քիչ ավելին՝ արտերկրի ներդրողը, մնացած մոտ 2.3 միլիոնը վարկային ներդրում է լինելու հայկական առևտրային բանկից:
Ավոտոբուսների հավաքման համար հումքը սկզբնական շրջանում բերվելու է արտերկրից: Ձեռնարկությունը նախատեսվում է գործարկել այս տարի: Գործարանի հստակ վայրը դեռ որոշված չէ
«Հիմնվելու է ավտոբուսների հավաքման կենտրոն: Ավտոբուսները նախատեսված են լինելու Եվրասիական տնտեսական միության շուկայի համար: Շատ կոնկրետ թիրախավորում կա: Հայաստանը դառնում է հարմարավետ երկիր միջազգային ձեռնարկությունների համար: Նրանք միակը չեն, ում հետ քննարկումներ են ծավալվում՝ նպատակ ունենալով Հայաստանը օգտագործել որպես արտադրական հաբ՝ ԵԱՏՄ երկրներ արտադրանք վաճառելու համար»,- «Արմենպրես»-ի հետ զրույցում ասել է Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդի գլխավոր տնօրեն Դավիթ Փափազյանը:
Հայաստանում մեքենաշինության ոլորտի ընկերություն հիմնումը՝ արտերկրից ներմուծված հումքով, այն էլ ԵԱՏՄ շուկայի համար, չափազանց ռիսկային և հավատ չներշնչող նախագիծ է: Նախ ԵԱՏՄ շուկայում կան մեքենաշինության, այդ թվում նաև ավտոբուսի արտադրության ավանդույթներ: Դեռևս խորհրդային տարիներից ինչպես Բելառուսում, այնպես էլ Ռուսասատանում եղել է մեքենաների կայուն արտադրություն, որը շարունակվում է մինչ օրս:
Այսինքն՝ ԵԱՏՄ շուկա մուտք գործելու համար մենք առնվազն մեկնարկային շատ վատ պայմաններում ենք գտնվում, իսկ ԵԱՏՄ շուկայից դուրս էլ բարձր մաքսային վճարների պատճառով, մրցակցությանը չենք դիմանա:
Նման նախագծի գործարկումը և այդ նպատակին շուրջ 1 մլն դոլարի հատկացումը մասնագիտական շատ լուրջ հաշվարկ է պահանջում, որը դեռևս չկա:
Կորեական ավտոբուսների արտադրությունից տարիներ առաջ, 2013 թվականին, երբ դեռ Հայաստանի վարչապետը Տիգրան Սարգսյանն էր, Հայաստանում հնդկական ավտոբուսներ արտադրելու ծրագիր կար, որը տապալվեց՝ առանց սկսվելու: Կառավարությունն անգամ տեղ էր հատկացրել՝ Երևանի Նոր Նորքի 5-րդ զանգվածում 2,9 հա տարածքը 35 տարի ժամկետով հանձնվել էր գերմանական MED. A. K GmbH ընկերությանը։ Վերջինս այդ տարածքում պետք է կազմակերպեր հնդկական Ashok Leyland միջին և մեծ տեղատարողությամբ ավտոբուսների արտադրություն։ Նախատեսվում էր, որ 7 տարվա ընթացքում ներդրվելու է 7 մլն դոլար գումար։ Գործարանի շինարարությունը պետք է մեկնարկեր 2013թ. առաջին եռամսյակում։ Գործարանի գործարկման առաջին տարում պետք է արտադրվեր մինչև 200 ժամանակակից, բարձրակարգ ավտոբուս:
Հնդկական ավտոբուսներն այդպես էլ չարտադրվեցին, խոստացված ներդրումներն էլ գրվեցին սառույցին: Հերթն այժմ կորեկան ավտոբուսներինն է: Նկատենք սակայն, որ ի տարբերություն 2013 թվականի այժմ ամբողջ աշխարհում, իսկ Հայաստանում առավել ևս, օտարերկրյա ներդրումների համար պայմանները առավել քան ոչ բարենպաստ են: Համավարակով պայմանավորված նույնիսկ մեկնարկած ներդրումային ծրագրերն այժմ սառեցվում են, էլ ուր մնաց, նորերը սկսվեն:
Կորեկան ավտոբուսների արտադրության ծրագրին 1 մլն դոլար ֆինանսավորում հատկացնելու Կառավարության մտադրությունը որևէ կերպ ողջունել չի կարելի, որովհետև Հայաստանը ավտոբուսներ ԵԱՏՄ շուկա արտահանելու շանսեր իրականում չունի:
Փոխարենը Հայաստանի մայրաքաղաք Երևանը շատ հստակ պահանջարկ ունի ընդլայնելու մետրոյի կայարանների ցանցը, որը Երևանի քաղաքապետ Հայկ Մարությանի նախընտրական խոստումներից է: Ընտրություններից հետո քաղաքապետ Հայկ Մարությանն ու Երևանի գլխավոր ճարտարապետ Արթուր Մեսչյանը հրապարակեցին Երևանի մետրոպոլիտենի Աջափնյակ կայարանի չափազանց գայթակղիչ էսքիզը, որի իրագործման ուղղությամբ որևէ քայլ դեռևս արված չէ: Աջափնյակի կայարանի նախագիծը կար շատ վաղուց՝ դեռևս խորհրդային ժամանակներից: Ի դեպ, մետրոյի թունելը ժամանակին մասամբ կառուցվել է և այժմ կոնսերվացված է: Ֆինանսական միջոցների առկայության դեպքում այն կբացվի և շինարարությունը ավարտին կհասցվի: Քաղաքապետարանում արված տարբեր հաշվարկներով նոր կայարանի շինարարորթյունն ավարտին հասցնելու համար 70-150 միլիոն դոլար կպահանջվի: Նախատեսվում էր, որ ներդրումը պետք է մասնավոր ընկերությունները կատարեն՝ դրա դիմաց ստանալով նորակառույց կայարանի հարակից տարածքներում առևտրի ու ժամանցի կենտրոններ կառուցելու իրավունք:
Արդեն մեկ տարի է անցել, մետրոյի շինարարությունն այդպես էլ չի սկսվել, ինչը նշանակումէ , որ ներդրումներ չկան: Մետրոն, փաստորեն, գրվել է սառույցին, հիմա կորեական ավտոբուսներով են մխիթարվում: Միանգամից ասենք, որ անհույս գործ է:


Հայկ Դավթյան

դիտվել է 6515 անգամ
Լրահոս
Արտակարգ դեպք. գաղտնի կապ է հաստատել մայրիկի ու քրոջ հետ և օգնություն խնդրել Ավտովթար՝ Արարատի մարզում․ բախվել են թիվ 473 երթուղին սպասարկող «ГАЗель»-ն ու «Opel»-ը․ կան վիրավորներ Ավտովթար՝ Արարատի մարզում․ բախվել են թիվ 473 երթուղին սպասարկող «ГАЗель»-ն ու «Opel»-ը․ կան վիրավորներ Տեղի ունեցավ Մայր Տաճարի վերաօծման արարողությունը և մատուցվեց Հայրապետական Սուրբ Պատարագ Կաթողիկոսի դիվանագիտական պաուզան և հզոր ապտակը Նիկոլին, Աննային և Ալիևին Սեպտեմբերի 30-ին՝ ժամը 16։30-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Հայկ Նահապետյանը Ահազանգ. Խաչատուր Սուքիասյանին պատկանող Flyone ընկերության ինքնաթիռը եղել է անսարք Կարեն Կարապետյանը խուսափում է խոսել 18 թվականի իշխանահանձման մասին. video Փաշինյանը դադարե՞լ է մարտնչել եկեղեցու դեմ, որ դռները բացել եք. լրագրողը` կաթողիկոսին. video Ինչպես են Նիկոլի անվտանգության աշխատակիցները փակում հավատացյալ ժողովրդի ճանապարհը դեպի Մայր տաճար. video Վեհափառը ակնարկեց Փաշինյանին. «Էջմիածնի դեմ մարտնչողները մարտնչում են հայոց ինքնության դեմ». video Ինչպես են հարյուրավոր մարդիկ հերթ կանգնել՝ Վեհափառ Հայրապետի օրհնությունը ստանալու համար. video Լարված իրավիճակ․ քաղաքացին վիճում է Փաշինյանի անվտանգության աշխատակցի հետ. video Սամվել Ալեքսանյանը մնաց ոտքի վրա. video Սա պատմական օր է, մեր եկեղեցին շատ կարեւոր մաս է մեր ազգի եւ մեր ինքնության. Նուբար Աֆեյան Արտակարգ դեպք՝ Երևանում Հոռոմի խաչմերուկում 4 մեքենա է բախվել. «Օպել»-ի վարորդը լքել է դեպքի վայրը, կա վիրավոր Երբ աղմուկը ավարտվի, կարելի է գնալ Մայր Աթոռ. Ալեն Ղեւոնդյան «Խայտառակություն, Սուրբ պատարագը դեռ չավարտված՝ ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը եւ բարձրաստիճան այլ պաշտոնյաներ լքեցին Էջմիածնի Մայր տաճարը». Արամ Կարապետյան ՈՒխ, դրանք չեն դիպել Սուրբ Խաչին ու իրենց համբույրով չեն պղծել այն. Ռուզան Խաչատրյան Սյունիքում բախվել են Opel-ն ու Mercedes-ը. վիրավորը հիվանդանոցում մահացել է Մոսկվայից թռչող ինքնաթիռը հարկադիր վայրէջք է կատարել. ուղևոր է մահացե՞լ Ցավալի է, որ խորանի առջևից հետևում է Ամենայն Հայոց դավաճանը՝ մարդ, ում «ջանքերով» պղծվել են տասնյակ ու տասնյակ օծյալ խորաններ. Ռուբեն Մելիքյան
Ամենաընթերցվածները
Շուտով
Սեպտեմբերի 30-ին՝ ժամը 16։30-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Հայկ Նահապետյանը Սեպտեմբերի 30-ին, ժամը 15:00-ին Հայելի ակումբի հյուրն է Հովհաննես Իշխանյանը Սեպտեմբերի 30-ին՝ ժամը 11։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Էդգար Ղազարյանը Իսրայելը մի քանի ամիս հետևել է Նասրուլլայի գտնվելու վայրին․ NYT Սեպտեմբերի 27-ին՝ ժամը 16։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Թորգոմ Տեր-Մկրտչյանը Սեպտեմբերի 27-ին՝ ժամը 13։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Գևորգ Պետրոսյանը Սեպտեմբերի 27-ին՝ ժամը 11։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Վահագն Չախալյանը Սեպտեմբերի 27-ին՝ ժամը 14։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Արմեն Մանվելյանը Սեպտեմբերի 26-ին՝ ժամը 14։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Դավիթ Ջամալյանը Սեպտեմբերի 26-ին՝ ժամը 12։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Ռուբեն Հակոբյանը
Հետևեք մեզ Viber-ում https://cutt.ly/5wn8sJBS
Hayeli.am