Գաիաշվիլու մարտահրավերը Կարեն Կարապետյանին ու Արտակ Շաբոյանին
Մոտ մեկ տարի առաջ հայկական ավիաշուկա մուտք գործելու մասին հայտարարած Արմենիա ավիաընկերության ղեկավարությունը դեկտեմբերի 1-ին մամուլի ասուլիսում հայտարարել է, որ Հայաստանի ավիաշուկայում տիրում է հանցավոր մրցակցություն : Ավիաընկերության բաժնետեր Թամազ Գաիաշվիլին հայտարարել է, որ մեկ տարվա ընթացքում «Արմենիա» ավիաընկերությունը բազմաթիվ խնդիրներ է ունեցել, և բազմաթիվ թռիչքներ, որոնք նախապես պլանավորվել են, չի իրականացվել: «Մենք ցանկացել ենք թռիչքներ իրականացնել դեպի Թել Ավիվ, Դուբայ և մի քանի այլ ուղղություններով, սակայն թույլտվություն չենք ստացել: Սակայն աշխատում ենք դեպի եվրոպական երկրներ չվերթներ իրականացնելու ուղղությամբ, մասնավորապես՝ Լոնդոն, Բրյուսել, Պրահա: Այսօրվա դրությամբ էլ դեպի Ռուսաստան մի շարք չվերթներ դադարեցվել են ոչ հավասար մրցակցային պայմանների պատճառով»,-նշել է Գաիաշվիլին: «Արմենիա» ընկերության բաժնետեր, փոխտնօրեն Ռոբերտ Օգանեսյանն էլ մանրամասնել է, որ դադարեցվել են դեպի Ռուսաստան մի շարք չվերթներ՝ օրինակ` Երևան-Մոսկվա չվերթ այս պահի դրությամբ չի իրականացվում, սակայն դեկտեմբերի 24-ից կվերականգնվեն ամենօրյա չվերթները Երևան-Մոսկվա-Երևան ուղղությամբ, շարունակվում են չարտերային չվերթներ իրականացնել դեպի Թեհրան: Օգանեսյանի խոսքով՝ գործի է դրվում ոչ հավասար գնային քաղաքականություն «Արմենիա» ընկերության և մյուս ավիափոխադրողների նկատմամբ. «Գները բացարձակապես տարբեր են ազգային փոխադրողի և ռուսական ընկերության համար: Օրինակ, եթե նավիգացիան 200 դոլար է ռուսական ավիափոխադրողի համար, ապա մեզ համար այն 500 դոլար է, կան ծառայություններ, որոնց համար ռուսական ավիափոխադրողը վճարում է 50 դոլար, իսկ մենք՝ 700»,-նշել է Օգանեսյանը: Որպես հավելում Գաիաշվիլին էլ նշել է, որ իրենք հավասար մրցակցությունից չեն վախենում, և առաջիկայում պլանավորում են հանդիպում ունենալ նոր կառավարության հետ։ Գաիաշվիլու հայտարարությունները լուրջ մարտահրավեր են՝ ուղղված կառավարման նոր մշակույթի մասին անընդհատ խոսող վարչապետ Կարեն Կարապետյանին և ՌԴ-ում հայկական ընկերությունների պաշտպանության մասին վերջերս ամպագոռգոռ հայտարարություններով աչքի ընկած ՏՄՊՊՀ նախագահ Արտալ Շաբոյանին: Հայաստանում ավիացիոն շուկան միշտ էլ հանցավոր է եղել. սա հայտնի փաստ է: Բայց, երբ երկու տարի առաջ հայտարավեց բաց երկնքի քաղաքականության մասին, հույս արթանացավ, թե մեզ մոտ ևս ինչ-որ բան գուցե փոխվի: Ժամանակը ցույց տվեց, որ դա ընդամենը հույս էր, որովհետև հայկական ավիաշուկայում նկատելի է միայն ռուսական ավիաընկերությունների առաջընթացը: Գաիաշվիլիու առաջիկա հանդիպումը կառավարությունում ճակատրագրական կարող է լինել հայկական նոր կառավրության դիմակը պատռելու տեսանկյունից: Բոլորի համար խաղի հավասար կանոների լոզունգի հեղինակները պարտավոր են բացատրություն տալ՝ այս ի՞նչէ կատարվում Հայաստանի երկնքում: Դավիթ Մանուկյան